Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні світогляду дитини, що передбачає гуманну взаємодію з природним довкіллям. Спостереження за природою допомагає краще зрозуміти і підтримувати різноманіття життя на Землі.
Методу спостереження належить особлива роль у пізнанні дітьми природи, оскільки він базується на чуттєвому сприйманні, забезпечує живий контакт дітей з реальними об’єктами природи, в результаті чого у дітей формуються реалістичні уявлення про об’єкти природи та зв’язки між ними.
Саме тому Андріана Кравчук, консультант Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників, 15 травня 2024 року провела консультацію для вихователів ЗДО №5 «Мальва» «Інтеграція спостереження за природою в різні аспекти навчально-виховного процесу» Спілкування дітей з живою природою дає змогу успішно вирішувати завдання екологічного виховання через засвоєння дітьми доступних їх розумінню залежності у природі, формування ціннісних орієнтацій, ознайомлення з правилами природокористування.