🟢

Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні світогляду дитини, що передбачає гуманну взаємодію з природним довкіллям. Спостереження за природою допомагає краще зрозуміти і підтримувати різноманіття життя на Землі. 

🟢

Методу спостереження належить особлива роль у пізнанні дітьми природи, оскільки він базується на чуттєвому сприйманні, забезпечує живий контакт дітей з реальними об’єктами природи, в результаті чого у дітей формуються реалістичні уявлення про об’єкти природи та зв’язки між ними. 

☺️

Саме тому Андріана Кравчук, консультант Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників, 15 травня 2024 року провела консультацію для вихователів ЗДО №5 «Мальва» «Інтеграція спостереження за природою в різні аспекти навчально-виховного процесу» Спілкування дітей з живою природою дає змогу успішно вирішувати завдання екологічного виховання через засвоєння дітьми доступних їх розумінню залежності у природі, формування ціннісних орієнтацій, ознайомлення з правилами природокористування.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *