🟢

У дошкільному віці значна роль в активізації пізнавальної діяльності належить грі. Гра дитини – це активність, самореалізація, саморозвиток. 

🟢

Андріана Кравчук, консультант Чернівецький центр професійного розвитку педагогічних працівників , 24 квітня 2024 року провела консультацію для вихователів ЗДО №5 «Мальва» на тему «Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку». Завдання і зміст ігрової діяльності визначається Базовим компонентом дошкільної освіти. У ньому застосовано сучасний підхід до навчання й розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. 

🟢

Під час зустрічі з педагогами-дошкільниками було обговорено використання дидактичних ігор у навчанні та вихованні дітей. Дидактичні ігри стимулюють загальний особистісний розвиток дошкільників. Педагоги обмінялися досвідом та отримали позитивні враження від спілкування. Здобувати нову інформацію, трансформувати її відповідно до власного бажання – важлива навичка в професійному зростанні та самовдосконаленні педагога.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *